Thursday, April 16, 2009

UNISA - Poster Presentation




School of Natural and Built Environment,UniSA telah menganjurkan Hari Poster untuk semua Posgraduate yang berminat...... aku sebenarnyer tak ler wajib coz poster nie untuk mereka yang dah tahun 2 ke atas... tapi Supervisor aku encourage buat poster so aku layan laa.... sewonok gak boleh berkenalan dengan rakan2 postgrade yang lain.... sambil bertukar2 fikiran.... mmm merah gak telinga aku bila tiba giliran aku Prof Chris Daniels tanya soalan mengenai poster aku tueee..... aku taroooo jerrr... Semangat tengok research kengkawan ganas2 siut... aku punya ganas gak kot pada pandangan deme... heehee..


mmm rupanyer ader baik nyer ..... abstract yang aku hantar ke SOAC 2009 conference kat Perth pada bulan Nov nie... telah diterima sebagai poster.... ahaha nie baru la first time aku ke conference dengan first baby research aku... itulah gamaknyer gaya kehidupan seorang penyelidik... huhhhuh seronok tak terhingga... walaupun hanya diterima sebagai poster.... pas nie kene target paper lah plak kan..... Kawan seperkutukan aku juga dah ader pencapai diri yang membanggakan... nasib baik kau kutuk aku... heheheh thanks.


Thank you supervisors, friends and families... Myra and Miza luv u all.



Nantikan artikel minggu hadapan.... sesuatu akan berlaku pada akuuuuu........ ohh tidak!!!!




Sebelah atas, tue Prof Patrick James (HoD) NBE, org yang bertanggungjawab membawa kheh ker bumi Kangaroo niee.... yang bawah nielah supervisor aku Prof Chris Daniels... pakar urban ecology...

ader dua lagie supervisor aku...

Dr Alpana and Dr Sada.






1 comment: