Thursday, February 17, 2011

TOKOH.... ader tokoh budak nie

aDER tokoh budak nie jadi .......... itu dan ini
masih tergiang2 berbisik meretas angan jenin ku
sesekali tika kita kecil.... org2 tua kita
berseloroh atau berhajat .... ader tokoh budak nie........
apakah kita mengerti ketokohan yang ader pada
kita..... atau mereka yang arif menilai ketokohan
tokoh itu bidalanya untuk yang hebat2
betul agaknya orang yang hebat2 sememangnya berketokohan
hahahah.... aku cuba menilai diri aku... mana letaknya tokoh itu
adakah sama seperti org tua aku dahulu... mengatakan
ader tokoh budak nieee.....
entah... belum aku temui jawabnya...
perlukah aku menjadi tokoh.....
sudah terlambat agaknya..... aku doakan
Humaira dan Danish.... akan menjadi .......
TOKOH SENI NEGARA..

* Tahniah Proffesor Dr Ismawi HJ Zen .... Tokoh Maal Hijrah
Terima kasih kerana membawa aku sampai kesinie.... Prof
yang mengilap ketokohan aku.... insyaAllah aku juga ingin
mejadi seperti dia.... TOKOH.

No comments:

Post a Comment