Sunday, October 17, 2010

Panas Terbakar nie...

Panas terbakar nieee....
aku dah pun hantar editor.... edit bakal journal paper aku
panass la... korang ader journal au tak dak lagieee
haa niee aku hantar satu makalah aku ker journal
esok siap edit.... rabu jom kiter mengodang journal
yang sanggup menerima makalah aku.... huhuhuh

Panas terbakar nieee....
banyak mende nak settle.... konon nak balik Malaysia...
Questionnaire aku.... aaarhhhggghhh.... nak kene pie jumpa
wa punya sifuuu... Alpana... nieee...
Buntu la plakkkk

Panas terbakar nieee
tiket nak balik semua Mahal2 nieee
buat aku gagah nak balik pasal UniSA sponsor AUD1150
lepas la balik satu family.... oneway... tambah le plus plus...
aper....Balik Sinie semula ... tue cerita lain... sana korek
jangan wa tak balik semula udah....
boleh jadi gakkk... lepak lepokkk... heheheheh

Panas terbakar niee....
chapter aku tak gerak lagieee
Paper baru nak tulis aperrrr... idea tarak marieee oooo
mana mahu cari bahan... nieee....

Panas terbakar nieee
mmmm.... bawak myra pie swimming pool la
yuuuuu chepongggg ... terjun tiruk tueee
jom pie swimming pool.....

No comments:

Post a Comment