Tuesday, September 21, 2010

FOBIA

Fobia
Sure korang semua pernah Fobia
Betul ker aku ejer tueee... tak per pakar Phsyco bleh comment
Kat mesia sampai la niee pun aku masih lagie

Fobia
Bila semayang kat maner dibumi Mesia aku sure bawak sepatue kerrr
kasut aku kerrr dlam surau.... kalau aku plan nak kuar sure aku
bawak sejaber plastik atau aper2 ynag bleh simpan kasut aku
Coz ader la aku pernah kene cilok....
KAT masid IIUM pun jalan gak....hampeh mamat mana....
sekali tue aku teserempak mamat curi kasut ..
selamber jer sambil lalu dia cilok kasut dari dalam kedai...
aku pun kejar laaa.... nasib mamat tueee... tak dpt kasut dia buang
aku kutip.... kalu tak memang aku lanyak.. betabuh gigi tue
heheheh kes nyer coz aku
Fobia....
Kalu korang nak test bleh la cilok kasut aku nengok... hheheheh

Fobia
Hhahahah Kat Astolia nie aku sedang create satu Fobia Baru
pantang nampak POLICE ..... sure kecutnyerr....
2 x dah aku terkantoi..... salah aku la tueee... 1 x ngan local district
mungkin tak FObia.... lagieee... sebab kiter yang salah heheheeh
Tapi bila nku negok "Burung Parrot" rasa nak tiauuu jerrr...
Hangpa mai la kat singgah kat Lepeh.... tau la
aku cilikan korang nantieee.... heheheheh

OKY la.... 2 conference paper aku dah terbang ker pangkuan
Organiser..... kira nak beli tiket kaltobang jerrr niee...
tapi aku tak sure bleh balik satu famili....kerr tak!!!! satu Passport tak settle
2 kemungkinan kewangan tak mengizinkan... tengok la rejeki anak2
kalu Papa ader uwangnyerr... kita pulang ke Kampung....
makan angin... aku pun dah naik meluat nengok "Burung Parrot" kat sinie
heheheeh..... Frust nampak... idok lerrr.... sajer geremmmm
Aper sal kau citer sal burung niee
ahhhghh nantie sambung la coz study aku banyak survey burung kat taman
di Kolumpur nantie baca paper aku no2 eekkkkkkk........kat ICBEDC 2010.
Salam manis dari kami.

1 comment:

  1. Tu bukan fobia. Tu kena mandi bunga. Hang kaji bunga, tapi tak mandi bunga. Tu la masalahnya.

    ReplyDelete