Thursday, August 6, 2009

Gelora Cinta Ku

Nisfu Syaaban... menandakan hampir kita melewati tetamu yang paling agung... alhamdullilah jika kita masih lagie dikunjungi nya... Ramadhan..... Gelora cinta ku... bergolak menanti tamu ku ini... tahun kedua aku bersama keluarga berpuasa di bumi Adelaide... walau pun agak pendek waktunya tapi kehangatan nya pasti dirasai.... aku selalunya bersolat terawih di Adelaide mosque kira2 5 ke 10 min saja dari rumah aku...sesekali tukar angin ader juga aku bertandang ke Al Khalil dan Marion Islamic centre...... Gelora cinta ku... memberontak ketika tamu ku seterusnya menantiku di bumi bertuah Malaysia... Syawal... memang rindu yang tiada ungkapan bertemu sanak saudara pasti mencuit hati... jenaka songho mereka pasti membuat si kecil humaira gembira berhari raya di kampung... dengarnya ibu long atuk ngan nenek dah belikan baju untuk humaira dan ibu... aku... ehheheh masih XXL... pakai baju kemeja kain pelekat jerla jawabnya.... Gelora cinta ku... ayah ibu atuk nenek adik2 kakak2 abang2 acik2...mmmm ramai nyerr miss u all... Semoga kita mendapat kejayaan dan rahmatNya....
Gelora cinta kami... hahaa bersilih ganti nampak nya keluarga yang berada di Adelaide ini akan pulang ke Malaysia.... dan ader pula yang bertandang kemari... ader juga diantara kami yang telah tamat pengajian dan akan pulang ke tanah air....begitulah gelora cinta yang membara dihati kita... datang dan pergi... itu lumrah tapi JanjiNya disana datang dan tiada perginya... kekal selamanya.... Amin

No comments:

Post a Comment