Sunday, December 28, 2008

1430 Hijrah -Malaysia-Adelaide

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1430...

Sudah lima bulan aku sekeluarga dibumi Australia... kejap jer rase...
bila mengenang proposal aku ...hehhe... lama jer rase bila pie ronda2 heheee...
Maal Hijrah, peristiwa Agung Baginda Rasullulah S.A.W... bila mana Baginda diperintahkan oleh Allah S.W.T untuk berhijrah dari Mekah ke Madinah...
Hebat peristiwa niee..... Bermula dari peristiwa inilah Islam berkembang... dan kita mendapat nikmat Islam.... Kecik dan kerdil aku rasa... mengenangkan great story of the Hijrah.... Nie aku pasang azamla.... walaupun minggu depan aku pie makan angin lagi... heeee...... Korang semua bleh mai tegur2 aku kalu aku lalai hehehe... untuk isteri tercinta karate jer Papa kalu malas2 hehehehee......
Selamat dan Salam Maal Hijrah ... semoga Tahun Baru membawa sinar..... semoga Allah pelihara kita dari segala kejahatan. Amin

Note: Kalu aku botak kepala tue kira proposal aku suksess .... see next year.




2 comments:

  1. He he. Aku takut kalau kepala hang tak botak jer...

    ReplyDelete
  2. lepas ni tak gi jln dah...sampai la proposal siap yer...(tp dekat2 bley la...)nak botak pun jgn la botak sgt...hehe
    Ameen...kami doakan papa berjaya dan cemerlang...Chaiiiyooo Chaiiiyoooo

    ReplyDelete