Thursday, June 25, 2009

JACKO - You are not alone


Jacko.... meninggal dah.... emmm world music legend... ganas budak Jacko niee... Raja POP... sapa bleh nari macam jacko... kira ganas la time aku budak2 dulu... cheh kaki terjengkek- jengkek.... pakai sarung tangan sebelah... heheheh aku tak derrr le minat sangat.... tapi album yang aku beli .... satu jer kot.... masa tue aku dah abis belajar diploma... Landscape Designer la katakan..... heheheh tapi gaji toet jerrr.... mampula beli album sendiri... CD , album niee aku hafal gak la lagu2 budak jacko niee.... besh2 laaa layan... ahah ader lagie satu Piring hitam aku beli kat UK.... lama punya first album...... Kayo pakcik kayo!!!!!! sure jadik barang antik piring hitam aku tueee.... beli 2 pound jer.... beleh jual ribu2 ...cayo la... heheheh .....

No comments:

Post a Comment